my playlist

Sunday, June 28, 2009

CHEERS! It's a new day!

smalem gw buka fb mantan gw..dan gw ngeliat wall to wall dia sama tmen cewenya..tmen cw nya yang ngejelek2in gw di fb..dari wall to wall itu gw menyadari satu hal..rian sayang banget sama cewenya yang baru..

sempet nyesek sendiri..karna i used to be the one..
tapi terus gw berfikir..buat apa gw terus2an menutup hati??
dia aja udah bisa menemukan yang baru yang malah mungkin lebih baik dari gw..
mungkin hal itu jg bakal berlaku ke gw kalo gw mencoba buat membuka hati lagi..mungkin gw bakal menemukan yang lebih baik dari dia..

dan skitar 2 hari yang lalu gw curhat2an lagi sama tmen baik gw,yudo (dulu dia yang bantuin gw dan rian) gw cerita banyaaaak banget sampe nangis2..but then i made a conclusion..no more tears,no more sadness for HIM..gotta move on..and face it like a grown up..

and from now on..it's a whole new world..not gonna look behind.. and i mean it!! it's my life and i have my rights for being happy..

and for you dear.. sorry for all the mistakes..i'm only a human..no one perfect but my love WAS perfectly for you..but now i keep it as a memories..thank you for everythings..

and i close the book..end up the stories about you and me..

from now on ga ada sedih2an lagiiih ahhhh.. CHEERS :D

3 comments:

  1. thankyou honey..all this sadness gonna end up real soon..(hope so) hehehe
    love you my anggiii and also my nidyaa..
    smooooch

    ReplyDelete
  2. i love you ameeeeeeeeeeeeeeeeeel kiss!

    ReplyDelete